شرایط برای شرکت در کلاس های حضوری

١. شرایط كلی: اساس کلاس های موسسه برای افراد از ١٦ سال به بالا طرح ریزی شده است.
٢. تعیین سطح : تعیین سطح زبان آموز در هر کلاس منوط به شرکت در امتحان تعیین سطح به هزینه ١٥٠ هزار تومان است. مؤسسه این حق را برای خود محفوظ می دارد که از برگزاری کلاس هایی که داوطلبین شرکت در آن بسیار کم هستند خودداری کند. در چنین حالتی به داوطلب این امکان داده می شود که کلاس خود را تغییر دهد یا شهریه خود را پس بگیرد. ثبت نام در ترم بالاتر مستلزم قبولی در ترم قبلی می باشد.
٣. تغییر کلاس : تغییر از یک کلاس به کلاس دیگر امكان پذیر نمی باشد و فقط در شرایط خاص با هماهنگی مدیریت موسسه میسر است.
كلاس جدید باید متناسب با سطح زبان داوطلب بوده و ظرفیت خالی داشته باشد.
٤. شهریه : در زمان ثبت نام قیمت های تعیین شده در آن زمان معتبر خواهد بود. شهریه هر دوره باید به طور کامل و در همان روز ثبت نام (مهلت پرداخت: 1 ساعت پس از ایجاد فاکتور ) پرداخت شود و شامل هزینه کتاب درسی نمی باشد. زبان آموزان می توانند کتاب های درسی خود را در طول مدت ثبت نام و یا در شروع ترم خریداری نمایند.
ضمنا پس از ثبت نام و واریز وجه استرداد شهریه امکان پذیر نمی باشد.
٥. تعهدات زبان آموزان : زبان آموزان موظف هستند قوانین و مقررات معتبر در کلاس ها و مؤسسه را رعایت نمایند .
٦. مسؤولیت های مؤسسه / پیشامدهای غیر قابل کنترل : مسؤولیت موسسه و کارکنان آن فقط محدود به اتفاقات و پیشامدهای عمدی و اختیاری می شود. لذا مؤسسه هیچ مسؤولیتی در قبال کاهش عملکردش به دلیل پیشامد های غیر اختیاری (مانند بلایای طبیعی، سیل، آتش سوزی و یا دستورات اداری و تمامی مشکلات ناشی از آن) که ازحوزه اختیارش خارج است، ندارد.
٧. گواهی شرکت در دوره زبان آلمانی : گواهی پایان دوره به تقاضای زبان آموزان گرامی(فقط يك بار) با مهر و امضای موسسه تحویل خواهد گردید.
٨. رعایت پوشش اسلامی : رعایت مقررات پوشش جمهوری اسلامی در این مؤسسه الزامیست، خواهشمندیم با رفتار و پوشش مناسب خود از فراهم آوردن موجبات اعتراض و شکایت اجتناب فرمایید
٩. تعداد جلسات و نفرات : تعداد نفرات در هر کلاس بستگی به سایز کلاس بین ٨ تا ٣٠ نفر می باشد و تعداد جلسات برای هر ترم بسته به تعداد نفرات ثبت نامی بین ١٨ تا ٣٦ جلسه می باشد.

شرایط برای شرکت در کلاس های مجازی

١.شرایط كلی دوره :این پکیج شامل ۱۵ جلسه ۶۰ دقیقه ای (به صورت فیلمهای Save شده در اینستاگرام) با تدریس استاد شجاع الدینی می باشد و شامل پشتیبانی حل تمرین و رفع اشکال به صورت خصوصی در واتس اپ است.
٢.تعداد جلسات و طول دوره: این دوره ها شروع و پایان مشخصی ندارد و هر متقاضی پس از ثبت نام به مدت ۵ هفته فرصت دارد از این پکیج استفاده نماید.
٣.نحوه برگزاری: این کلاسها به این صورت میباشد که زبان آموزان پس از ثبت نام به صفحه ی اینستگرامِ کلاس مربوطه اضافه گشته و میتوانند تمامی جلسات فیلمهای آموزشی با تدریس استاد شجاع الدینی را مشاهده فرمایند.
٤.استاد راهنما: در پایان هر جلسه زبان آموزان موظفند تمرینات مربوط به آن جلسه آموزشی را در واتس اپ برای استاد راهنما ارسال فرمایند. در طول دروه به مدت ۵ هفته زبان آموزان گرامی قادر هستند با استاد پشتیبان در تماس بوده، تکالیفشان را ارسال نمایند و اشکالات و ابهامات خود را برطرف نمایند.
از مزایای این دوره ها از مزایای این دوره میتوان به این نکته اشاره کرد که زبان آموزانی که برای اخذ مدرک زبان آلمانی فرصتشان کوتاه است میتوانند با برنامه ریزی درست این پکیج را در مدت زمان کوتاه تری (دو تا سه هفته) به اتمام برساندد. همچنین این دوره مناسب زبان آموزانی است که به دلیل مشغله کاری زیاد قادر به شرکت در کلاسهای حضوری در یک ساعت و روز خاص نمیباشند.
٧.شهریه : در زمان ثبت نام قیمت های تعیین شده در آن زمان معتبر خواهد بود. شهریه هر دوره باید به طور کامل و در همان روز ثبت نام (مهلت پرداخت: 1 ساعت پس از ایجاد فاکتور ) پرداخت شود و شامل هزینه کتاب درسی نمی باشد. زبان آموزان می توانند کتاب های درسی خود را در طول مدت ثبت نام و یا در شروع ترم خریداری نمایند. ضمنا پس از ثبت نام و واریز وجه استرداد شهریه امکان پذیر نمی باشد.

قوانین و شرایط آزمون های ÖSD

١.احراز هویت : متقاضیان گرامی قبل از آزمون کتبی و شفاهی با همان مدرك شناسایی كه در سایت ارائه كردند (اعم از پاسپورت و یا کارت ملی عکس دار و یا شناسنامه جدید) احراز هویت می شوند.
٢. لغو و جابه جایی : متقاضیان محترم در مدت مشخص شده در بند ۶ حق انصراف از آزمون را دارند. بعد از گذشت این مدت و در صورت محرومیت از آزمون، شهریه مسترد نخواهد شد.
٣. تاخیر و غیبت : اگر متقاضیان در یکی از بخش های آزمون شرکت ننماید یا تأخیر داشته باشند ،دیگر مجاز به شركت در آزمون نبوده و در این صورت به هیچ وجه شهریه مسترد نخواهد شد.
٤. مفقودی كارنامه : در صورت مفقود شدن کارنامه، با در دست داشتن مدرك دال بر مفقودي و با اخذ هزینه ی اضافی، گواهی ثانویه صادر خواهد نمود.
٥. شهریه : مبلغ شهریه با توجه به نرخ یوروی روز مشخص میگردد و در هنگام پرداخت شهریه ی مشخص شده در سایت معتبر می باشد.
و پرداخت شهریه(در بازه ی ثبت نام) به منزله ی ثبت نام تلقی میگردد.لطفا دقت فرمایید كه پیام تایید را دریافت نمایید.
* متقاضیانی مجاز به شرکت در آزمون ها هستند که در مهلت مقرر و با رعایت ضوابط ثبت نام کرده باشند. تقاضاهایی که با تاخیر یا اشتباه و نقص به دست موسسه برسند معتبر نخواهند بود.
٦. مهلت انصراف از آزمون: انصراف از آزمون و استرداد شهریه، فقط تا ٣٥ روز قبل از هفته آزمون و با کسر ٢٠ درصد از شهریه ی آزمون امکانپذیر می باشد و بعد از آن به هیچ وجه شهریه آزمون مسترد نخواهد شد. لازم به ذکر است استرداد وجه ۳ الی ۴ هفته کاری پس از انصراف صورت می پذیرد. * در صورت غیبت یا تأخیر در آزمون و عدم احراز هویت به هیچ وجه شهریه مسترد نخواهد شد.
٧.كارنامه : حدودا ٣٠ روز كاری پس از آزمون از مركز ÖSD در اتریش صادر خواهد شد.
متقاضیان گرامی با مراجعه به محل موسسه ی دیوان واقع در درروس – كوی ادیب و با در دست داشتن مدرك شناسایی معتبر قادر به دریافت كارنامه ی خویش می باشند.
٨.اعتراض: موسسه ی ÖSD اتريش تنها به اعتراضات با دلیل كافی رسیدگی خواهد كرد و مسلما تصمیم گیری در مورد وارد بودن یا نبودن اعتراض، به عهده ی موسسه خواهد بود.
*اعتراض تا یك هفته بعد از اعلام نتایج مقدور می باشد.
٩.در روز آزمون همراه داشتن ، اصل و كپی مدرك شناسایی الزامی می باشد.

قوانین و شرایط آزمون های TestDaF

١١.احراز هویت : متقاضیان گرامی قبل از آزمون با همان مدرك شناسایی كه در سایت ارائه كردند (اعم از پاسپورت و یا کارت ملی عکس دار و یا شناسنامه جدید) احراز هویت می شوند.
٢. لغو و جابه جایی : متقاضیان محترم در مدت مشخص شده(در بازه ی ثبت نام) انصراف از آزمون را دارند. بعد از گذشت این مدت و در صورت غیبت در آزمون، شهریه مسترد نخواهد شد.
٣. تاخیر و غیبت : اگر متقاضیان
در آزمون شرکت ننماید یا تأخیر داشته باشند ،دیگر مجاز به شركت در آزمون نبوده و در این صورت به هیچ وجه شهریه مسترد نخواهد شد.
٤. شهریه : مبلغ شهریه ی دریافتی در روز ثبت نام به صورت ,علی الحساب, می باشد. معیار نهایی هزینه ی امتحان نرخ یوروی بازار آزاد در روز امتحان به علاوه ی کارمزد انتقال (١٥ درصد) می باشد. پرداخت شهریه (در بازه ی ثبت نام) به منزله ی ثبت نام تلقی میگردد.
✨امیدواریم كاهش نرخ ارز بصورتی باشد كه موسسه مبلغی به شما بازگرداند✨
و پرداخت شهریه(در بازه ی ثبت نام) به منزله ی ثبت نام تلقی میگردد.لطفا دقت فرمایید كه پیام تایید را دریافت نمایید.
* متقاضیانی مجاز به شرکت در آزمون ها هستند که در مهلت مقرر و با رعایت ضوابط ثبت نام کرده باشند. تقاضاهایی که با تاخیر یا اشتباه و نقص به دست موسسه برسند معتبر نخواهند بود.
٥. انصراف از آزمون:
انصراف از آزمون و استرداد شهریه، فقط تا پایان بازه ی ثبت نام و با کسر ١٥ درصد از كل شهریه ی آزمون امکانپذیر می باشد و بعد از آن به هیچ وجه شهریه آزمون مسترد نخواهد شد.
* لطفا توجه فرماييد استرداد وجه ۳ الی ۴ هفته کاری پس از انصراف صورت می پذیرد. * در صورت غیبت یا تأخیر در آزمون و عدم احراز هویت به هیچ وجه شهریه مسترد نخواهد شد.
٦.در روز آزمون همراه داشتن ، اصل مدرك شناسایی الزامی می باشد.
*چند روز قبل از امتحان تمامی اطلاعات و ساعت ورود و … در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
لطفا اكیدا از تماس و پیام و سوالات تكراری خودداری نمایید.