ترجمه رسمی آلمانی

موسسه ی دیوان با ارائه ی خدمات ترجمه با رعایت امانت داری و بالاترین کیفیت شما را یاری می کند.

ترجمه زبان آلمانی

تعداد کسانی که در کشورمون ایران به صورت با کیفیت و حرفه ای کار ترجمه را انجام دهند از انگشتان دو دست کمتر است. مدیریت دیوان امید شجاع الدینی به عنوان مترجم رسمی قوه قضائیه و مترجم همزمان اتاق بازرگانی ایران و آلمان، سفارت آلمان و شخصیت های سیاسی، هنری و ورزشی بر کیفیت ترجمه ها و دوره های آموزشی مترجمان همزمان نظارت دارد. بهره گیری از تکنیک مناسب در هنگام ترجمه، تسلط بر مطلب، سرعت عمل و امانت داری از مهم ترین شاخصه های دیوان در ترجمه زبان آلمانی می باشد.

ترجمه رسمی زبان آلمانی

جهت ترجمه ی رسمی زبان آلمانی باید به مترجمان مورد تأیید قوه قضائیه مراجعه کنید. امید شجاع الدینی مترجم دیوان به عنوان مترجم رسمی قوه قضائیه با راه اندازی واحد ترجمه نیاز های زبان آموزان دیوان و همچنین مراجعین محترم دارای اسناد آلمانی را پوشش می دهند. دقت، تخصص، امانت داری و سرعت عمل از مهم ترین مشخصات واحد ترجمه ی دیوان می باشد.

مترجم رسمی آلمانی

امید شجاع الدینی مدیریت موسسه دیوان به عنوان یکی از مترجمین بنام رسمی کشور فعالیت دارند. تعداد مترجمین رسمی زبان آلمانی با توجه به سخت گیری های قوه قضائیه و فیلتر های علمی و تخصصی پیچیده بسیار محدود می باشد. آزمون های کتبی، شفاهی و تخصصی مترجمین رسمی زبان آلمانی به لحاظ درجه سختی در جامعه ی زبان آلمانی شناخته شده است. وزارتخانه های ایران و آلمان، اتاق های بازرگانی، سفارتخانه های ایران و آلمان و شخصیت های شناخته شده ی سیاسی، هنری، ورزشی و علمی از خدمات تخصصی ترجمه آلمانی دیوان بهره می گیرند.

ترجمه رسمی آلمانی

ترجمه همزمان آلمانی

ترجمه ی زبان آلمانی به صورت همزمان از خاص ترین و منحصر به فردترین خدمات دیوان می باشد. صدا و سیما، وزارت خانه ها، سفارت و‌اتاق بازرگانی ایران و آلمان در این زمینه به موسسه دیوان اعتماد دارند. ترجمه همزمان سفیر آلمان در ایران و سفیر آلمان در ایران و ارائه ی خدمات به وزارتخانه های امور خارجه، آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات، کار رفاه و تعاون اجتماعی، راه و شهر سازی بخشی از فعالیت های امید شجاع الدینی مدیریت دیوان و مترجم رسمی قوه قضائیه می باشد. تسلط بر هر دو زبان، اشراف بر مؤلفه های فرهنگی ایران و آلمان و همچنین بهره گیری از تکنیک های برتر و تجربه وجه تمایز موسسه دیوان در خدمات ترجمه زبان آلمانی می باشد

امتیاز شما به این صفحه :

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۹ رای
دیدگاهتان را بنویسید